diumenge, 17 d’agost del 2014

La 7 ermites de Bescanó

El passat diumenge 10/8/14 va tenir lloc la 7a edició de la marxa BTT 7 ermites de Bescanó. Després d'una setmana complicada, al final el mateix dia vaig decidir anar-hi. Vaig fer la curta pensant que, com altres vegades, seria força dura. La curta al final eren 30km i la llarga 35, no massa diferència, i un cop vist, podia haver fet la llarga tot i no haver entrenat. A l'arribar ja em vaig trobar a en Marc Vallmajó, us en recordeu pllussos ?? el vam tenir fa uns10 anys !, també després a en Martí Commamala amb el seu "pepino" que ja em va avisar que la curta era de 30 i no de 25 com estava anunciat.
La ruta va ser bastant xula, sense gaires corriols de complicació tècnica, tal com estava a mi ja em va anar bé.
No vaig forçar massa, i em vaig perdre per "xupar" roda cegament amb el que tenia davant, al final vaig fer 33km a una mitja de 15,6 .





1 comentari:

  1. Ei campió, molt bona pinta tenia akesta marxa. Jo ara estic pulint l meva nova megamo de competició,, ens veurem aviat

    ResponElimina