dissabte, 25 de juliol del 2015

VILAÜR , un pallús

Aquest any a Vilaür un sol Pallús. Fins a última hora no vaig decidir d'anar-hi, però al final el cuquet ... Com que no tenia l'alicient de matxacar a altres pallussos i feia una calor terrible, vaig decidir fer la de 20km. Al arribar ja vaig veure que també arribaven, com sempre en aquestes curses, en Marc i la Lurdes, algun del club, també vaig trobar en Met que estava de terraprim organitzador, i a les inscripcions, com sempre la ex-companya de treball, que no sé com es diu.
El recorregut era ràpid i exigent, no paraves, em prou feines tenies temps per fer un glop al bidó,  el terreny molt sec, molt de corriol ja de bon principi, el que va fer que es formessin colls d'ampolla, vaig caure dues vegades però sense consequències. Molt de corriol, però sense arribar a ser com l'espectacular recorregut de St Jordi, aquí hi havía algún punt no ciclable.
Al final, la buti de rigor, tanta cervesa com vulguéssis i uns manguitos dels terraprims. A l'arribada també vaig trobar a una altra companya de treball que és de Vilaür, però no recordo el nom ...
En general, bona cursa, posició 11 de 108 .

classificació



2 comentaris:

  1. En Pep ens està fotent una lliçó, això no pot quedar així.. M'agrada Vilaür però no estava per la zona.... Felicitats al pallús Pep!!!

    ResponElimina
  2. La propera és a Bescanó, ja ho saps. Encara que allà es solen pasar una mica ...

    ResponElimina