dissabte, 21 de juny del 2014

GIRONA GRANFONDO

Avui ha tingut lloc la Girona GranFondo amb una ruta preciosa pel Gironès, la Garrotxa i el Pla de l'Estany. Hem sortit del Pavelló de Fontajau passades les 9 del matí, potser massa tard per la calor que ja fa, amb sortida neutralitzada cap a Taialà, potser la meitat dels corredors eren guiris, hem passat per Sant Medir, Cartellà, Adri, Canet d'Adri, Llorà, St. Martí de Llémana, St. Esteve de Llémana, Les Encies, Les Planes d'Hostoles, St. Felliu de Pallerols, St. Esteve d'en Bas, El Mallol, Olot, la Fageda, Sta. Pau, El Torn, Sta. Maria del Collell, St. Miquel de Campmajor, Porqueres, Banyoles, St. Romà de Miàniques, Camós, Palol de Revardit, Ravós del Terri, Medinyà, St. Julià de Ramis, Sarrià de Ter i arribada a Fontajau. Gran part de les carreteres eren locals, això està molt bé.
Potser no hi havia gaire gent, no deuríem arribar als 200, al cap davant de la cursa es va dividir en uns dos grups, jo em vaig quedar al 2n, al darrera no sé com estava la cosa, si hagués vingut lo Ramon ja ho sabríem ;) . Molt trenca-cames i força ràpida, això em mata, i ja abans de Sta. Pau aparèixen les ditxoses rampes i he d'anar en compte, quin mal !, aqui deixo el grup i vaig fent, vaig molta estona sol, cap a St. Miquel de Campmajor m'atrapa una noia i inteto colocar-me a roda i així anem fins a Medinyà, a la pujada de la Costa Roja ens atrapa un altre ciclista, ella s'hi posa a roda però jo ja no puc i deixo que marxin, ja quedava molt poc. Ens hem parat a tots els avituallaments, feia molta molta calor. És un problema això de les rampes, i no vull escoltar el meu cos ....  *
A l'arribada, una medalla i cap a La Copa a menjar la buti de rigor i beure tot el que pugués .

125 km
1700m
4h 25m
28 km/h


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada