diumenge, 13 d’abril del 2014

Dos pallussos a la Conca del Daró !


Una mica atrotinats, però avui dos pallussos, lo Ramon i en Pep (l'altra s'ha perdut per Bilbo), han pres part a la mítica Conca del Daró.  A la sortida he trobat a la Lurdes i en Marc que també hi participaven, a en Alsina (que no hi participava), a en ......... osti! no recordo el nom , que si hi participava , tots ells companys del Sta. Eugènia.

A la sortida encara no tenia clar si fer la curta o la llarga, ho discutíem amb en Ramon, o anàvem a guanyar a la curta o ens tiràvem a la llarga, amb aquestes que  ja veiem a la pro de la germana de la Mònica i després a la Mònica, esta feta un "pimpollo" ;)  .  Sempre és un gustassu veure-la i parlar-hi, encara que sigui una petita estona.

Avui la sortida ha estat tranquila, i el terreny molt fàcil fins aprox. el desviamanet de la curta, després la cosa ja s'ha complicat amb corriols tècnics de baixada, alguna pujada amb la bici a coll, ...... però molt xula !! .

En Ramon ha anat fent, ahir va fer una ruta de carretera d'uns 2000m de desnivell amb el coll de Banyuls des de la part francesa (això diu ell, excuses). La qüestió és que per 3a vegada he arribat abans, no sé fins quan durarà això, però ho he d'aprofitar ;)) , ara només queda "cepillarme" a en Tolo quan l'arreplegui .

A l'arribada hem comentat la jugada amb la Mònica, ..... com està !!!, ha sortit uns 10m per davant meu i no l'he tornat a veure fins  el desviament de la curta .
 
 
 
 









































Ja han sortit les classificacions  ............. no calen més paraules ......






 


5 comentaris:

  1. No vaig sortir a disputar, em reservo per l'atac final ..... La meva referencia va ser la Mònica que jo anava de passeig i si no hagués estat pel pinxasso em maxaca també. Una bona sortida i un dia molt bo. Salutacions des de les terres de Lleida.

    ResponElimina
    Respostes
    1. siiiiiii .......... i tant ............. "no vaig sortir a disputar..." , "anava de passeig ....." .............
      juas juas ...jjeeejejejej ... tot això em sona ............ a ......EXCUSES !!!!!!!

      Elimina
    2. Des de Lleida dius ?, com està lo jefe almogàver?

      Elimina
  2. Ja han sortit les classificacions !

    ResponElimina
    Respostes
    1. I m'han fotut 2 minuts per la cara ! que consti !!

      Elimina