diumenge, 8 de juny del 2014

Remences 2014

Per fí !!!! hem fet la llarga, 175 km ..... i no hem fet precisament un mal paper.

Poc abans de la sortida ha caigut un bon xàfec, en Pep Invernó ja ens havía avisat per whatsap que estava pluguent força a Olot, l'he trobat quan després d'arribar he anat a buscar els dorsals i el xip, després de recollir-los he anat a un dels llocs habilitats per fer un pipi i unes cacones i a la cua esperant  hem quedat ben xops, de fet,  en el moment de la sortida també feia un plugim, ja pensava que haria de fer la curta com a molt .
Molts ciclistes, més de 3.000, no ens hem pogut trobar abans de la sortida. en Carles C. estava davant de tot, jo pel mig i amb en Pelle a l'altra costat de la valla, ens veiem però no podia entrar, l'Agustí sembla que estava més endarrera i dels tres ilergetes de Cal Serena no en tenia notícies.
Petard i sortida, aglomeracions i perill ja que anàvem molt ràpid. He sortit lent i agafant el carril esquerra, li he dit a en Pelle que l'esperaria per aquest costat, però anàven passant els km i no aparexia, no deu haver pogut entrar bé per la valla i s'hagut d'esperar força estona. A no gaires Km de la sortida, ja he vist a lo Jefe Antonio filmant, bon senyal !,  ens hem reconegut i saludat !
El temps ha aguantat bé, bones sensacions, rodava força ràpid, a Capsacosta m'ha passat en Josep Garrceso del meu club, que anàva com una màquina, ell feia la curta. Tot bé fins a la baixada de Coll de Canes abans d'arribar a Olot, allà m'han aparegut les rampes i m'han posat els dubtes de si fer la curta, si l'hagués fet, hagués millorat cap a uns 20min el temps de l'any passat, però he tirat cap a la llarga, he pensat que si no podia amb Bracons giraria cua, pujant Bracons amb rampes he atrapat i passat a en Carles C., dalt del port he parat a l'avituallament, estava fos i fotut per les rampes, però les ganes de fer la llarga han pogut més, m'he fotut de tot el que hi havia i he emplenat els bidons, en Carles C. ha passat  però no ha parat. M'he  fotut quatre "Torres-Muñoz" i m'han aliviat les rampes, però només aliviat, més endevant i fins al final he hagut de conviure amb elles.
Anàva tirant, sensa forçar, ja que sinó els músculs de les cuixes em quedàven garratibats, i no trobava en Carles, al final em va dir que s'havia parat en un dels aviatuallaments i jo el deuria haver passat sense haver-lo vist. Després de l'última i llarga baixada, a 1 km de l'arribada, ens vam tornar a trobar ...  i em va esprintar a l'arribada !, el vaig deixar fer ja que li duia força temps d'avantatge en sortir més tard  ;)  .

Al final ens hem anat retrobant tots en el pavelló i l'hem feta petar amb cervesa i el menjar que ens tenien molt ben preparat .



















pujant Capsacosta



baixant Bracons


























Pep, Ramon, Agustí


Pep i Ramon


















Estem a l'espera de les imatges de lo Jefe !!



- TEMPS :

- Pep Invernó ( oju !! aquest és un pro) : 5:27
- Agustí :       6:21
- Pep :            6:33:37
- Carles C. :   6:33:44
- Carles P. :    6:47
- Ramon :       7:07
- Xavi :           7:08
- Manel :         7:18







1 comentari:

  1. Jaajajajjajaja .... pallús !, no has pagat les fotos !!
    I lo reportatge de lo jefe Antonio ?

    ResponElimina